KlaPi.cz

UX

365

14 Led

Přibližně před týdnem jsem pocítila touhu převléct postel, načež jsem se začala poohlížet na těch internetech po nějakém pěkném povlečení, protože mi jedno drápky zatrhaly kočky a druhé už se skoro rozpadá samo. I našla jsem e-shop jolis.cz, kde se mi dvoje povlečení zalíbilo, a protože nejsem žádný žabař, našla jsem si nejdřív e-shop na Heuréce, abych se mrkla, jaké mají recenze. Z roku 2011 a 2012 tam měli samé negativní reakce, že obchod vůbec nezvedá telefony a neodpovídá na e-maily, v roce 2013 se ale tón recenzí změnil a na podzim už lidé obchod chválili. Tak jsem si pomyslela, že se tedy třeba zlepšili, a že je tedy otestuju. Radši jsem si tedy zboží objednala na dobírku, kdyby to byli šejdíři a nic mi neposlali, abych aspoň nepřišla o prachy. Odeslala jsem objednávku a čekala, co se stane. Když se do několika minut neobjevilo žádné e-mailové potvrzení objednávky, radši jsem si udělala screenshot potvrzení na obrazovce a čekala, jestli přijde potvrzení aspoň druhý den. Nedorazilo vůbec. Pomyslela jsem si, že jsou to tedy skutečně šejdíři, a pustila to z hlavy. Včera mi najednou přišel e-mail od PPL, že mi budou dnes doručovat balík s poměrně vysokou dobírkou. Vážící 4,5 kila. A odesilatel? Václav s. r. o. Koukala jsem na to jako vyvoraná myš, než mi došlo, že by to vlastně možná mohlo být to povlečení. Automaticky jsem se chtěla kouknout do mailu, jestli částka dobírky odpovídá, ale pak mi došlo, že vlastně potvrzení objednávky (ani informaci o jejím případném odeslání) nemám. Na screenshotu e-shopu bylo sice číslo objednávky, ale už ne cena, a tak jsem musela vlézt zpátky do e-shopu, naklikat si znovu do košíku objednané položky, čímž jsem zjistila, že jde skutečně o totožnou částku jako u balíku, a že tedy asi půjde o ono povlečení. Protože jsem věděla, že dnes budu od 14:00 do 15:30 ve škole, a že PPL má neuvěřitelný talent strefit se zrovna do krátkých intervalů, kdy doma nejsem, nechala jsem si přes odkaz v e-mailu změnit čas doručení na večer, 17:00-20:00.

Dnes ráno přišla SMSka od PPL, že mi budou mezi 14:00-16:00 doručovat balík. Volala jsem hned řidiči, co to má být.

Já: „Dobrý den, mně právě přišla SMSka, že mi budete dneska odpoledne doručovat balík, ale já žádala o večerní doručení, protože budu doma až okolo páté.“

Řidič: „Tak to jste si to musela změnit blbě, protože já to tady nikde nemám.“

Já: „Měnila jsem to včera pomocí odkazu v e-mailu a přišlo mi pak mailové potvrzení, že je to změněno.“

On: „No jo, ty potvrzení ale choděj automaticky, i když se to nezmění. A mně to nikdo neřek, že to má bejt až večer, jinak bych to ani nenakládal.“

Já: „Jenže já v tu dobu, kdy přijedete, nebudu doma.“

On: „A co zejtra, zejtra jste doma?“

Já: „Jo, to doma budu.“

On: „Tak já vám to dovezu zejtra, ať vás nemusim nikde nahánět. Nashle.“

Nazdar. Takže nejen, že jsem objednala z pochybného e-shopu, který se ani neobtěžoval mě informovat o tom, že mou objednávku přijal, zpracoval a odeslal (zvládli to teda dost rychle, jen jsem o tom neměla ponětí), ale navíc mi PPLko tvrdí, že to já jsem ta blbá, že jsem si doručení špatně změnila – i když mám v mailu potvrzení, že mi čas doručení byl opravdu změněn. Tolik k úrovni služeb v ČR.

Leave a Comment

Previous Post: « Taneční
Next Post: Tired »

Reader Interactions

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Primary Sidebar

O mně

Social media manažerka na volné noze, zvědavá houba na informace, technický nadšenec a milovník gadgetů.
Chcete vědět víc?

Vyhledávání

Archivy

Rubriky

  • 365 (366)
  • Názory (100)
  • Povídky (13)
  • Sociální sítě (6)
  • Zajímavosti (57)
  • Ze života (147)

Štítky

#30do30 #coprávěčtu #cosedotweetunevejde #expediceWales #fotocz #Francie #geek #grammarnazi #hejt #inspirace #kočky #kultura #marketing #muživsženy #móda #nacestách #nowwatching #Praha #produktivita #rekapitulace #skandinávie #skotsko #socky #studyhard #střípky #svatba #vyzkoušenozavás

Copyright © 2025 · KlaPi & Více než agentura